04/11/2015
Beste skiër / boarder,
Het heeft even geduurd maar de kogel is door de kerk.
In de jaarplanning van het Sint-Maartenscollege stond eerst vrijdag 18 december vrij, nu is dit een halve lesdag vandaar dat we hebben moeten regelen om alles één dag op te schuiven.
Pfff, uiteindelijk is de herberg en de busmaatschappij hiermee akkoord gegaan.
Dus van vrijdagavond 18-2 t/m dinsdagochtend 23-12 gaan we naar de sneeuw.
Skigebied is Kaprun en Zell am See, Kaprun heeft een hele metamorfose ondergaan, 2 nieuwe stoeltjes liften en 2 nieuwe gondels. Het ziet er nu super uit na een investering van 28 miljoen euro. Bijna alle sleepliften zijn verdwenen.
Ben jij een bovenbouw leerling en heb je interesse mail mij dan even dan stuur ik jouw,
de algemene informatie, de reisvoorwaarden en een inschrijfformulier toe.
Wil je meegaan dan dit volledig invullen, laten ondertekenen door je ouders en inleveren bij Ronald van de Wiel(roostermaker SMC)
Groetjes en tot mail,
Roy Oomen
Mail naar : [email protected]
P.S. : Deze reis staat los van het Sint-Maartenscollege, wel gaan er enkele docenten van het SMC mee als begeleider!