25/01/2026
Afgelopen week hebben wij voor Bidfood ede herstel werkzaamheden mogen verrichten.
Vrachtwagens hadden onder het laaddock problemen om hun klep kwijt te kunnen door een hoge opsluitband. Deze hebben wij verwijdert en en de bestrating verlaagt. Tevens hebben wij lantarenpalen weer recht gezet. Ook hebben wij bij de inkomst van goederen stootbanden verwisseld deze waren geplakt. Nu zijn deze verwerkt in het straatwerk. Een stelconplaat is vervangen omdat die gebroken waren. Nu weer een netjes werkterrein.
Wilt u ook het buiten terrein aan laten pakken?
Neem gerust contact op.
GAASBEEK GWW-Infra-Sloop