01/05/2026
Vi tar langhelg med et smell 💥
Etter flere måneder i Skudeneshavn har vi hatt to intensive uker ute på Rundøya.
Her har vi åpnet kanal og boret ned fjellbolter til kommende brosøyler.
Takk til VK media for film 🎬
Nå ligger lekteren og soler seg i Haugesund, klar for nytt oppdrag i Smeasundet fra mandag av.
God 1. mai og god langhelg fra alle oss i Bømlo Maskin! 🇳🇴