12/12/2025
Beste mensen,
Het einde van het jaar is in zicht.., zoals bij de meeste personen / bedrijven gaan de boeken dicht. Helaas volg ik mee. Het waren zeer leuke tijden voor mij. Ik gaf mij de volle 100% tussen het groen en de bomen ik ging meer werken dan dat ik nog thuis was,..
Hoe graag ik het ook doe, hoe graag ik er ook was. Helaas zal ik eind 2025. De deuren sluiten, de tijden van nu spreken anders dan vroeger.. het is niet de bedoeling om slaaf te zijn van de regering, de kleine garnalen moeten eruit. Zoals ik helaas..
Voor de meeste is dit geen nieuwtje om te horen..
Liever met een trots. Dan met een blok aan de benen eindigen.
Ik wil jullie zo hard bedanken voor alles wat ik voor jullie kon betekenen 💚
TSV OUT.🌳