26/02/2018
Mooie foto van onze wagen! 😉
Ik was nogal een twijfelaar als het over mezelf ging. Ik schrijf "was" want ik heb al zoveel slaag gekregen van vrienden, die ondertussen kwaad worden als ik weer eens twijfel aan mezelf en geen andere manier meer vinden dan het er gewoon in te kloppen! Nuja, ze doen dat gelukkig niet letterlijk maar zo voelde het soms wel! Want ik wou niets liever dan zelfzeker zijn!! Dat is een beetje zoals een volume knop, die moet je ook eerst bij 1 starten om vervolgens langs ... 28, 29 te passeren vooral die aan de gewenste volume van 30 geraakt. Wel zo is dat bij mijn leven ook. Ik doe heel hard mijn best en ik heb het laatste jaar enorm maar echt ENORM veel geleerd. Ook veel geblet want daar zit ik al aan volume 46 denk ik. Maar ook veel gedanst van vreugde!! Daar zit de knop aan 28. Dat twijfelen echter komt soms gewoon de kop op steken, alsof iemand de volume knop plots stiller zet. Owee als ik weet wie dat doet!!
Enfin, die twijfels had ik ook bij het ontwerp van een logo dat ik nu een jaar geleden ontwierp. De klant gaf me een schets en ik maakte er iets van. Toch had ik toen twijfels of ik er wel mee naar buiten zou stappen. Zo goed vond ik het nu ook weer niet - een typische reactie van mij! Maar vorige week kwam deze klant terug aankloppen voor een andere opdracht en dacht ik "Yes". Ondertussen hebben ze het logo op hun wagens laten zetten en was ik best fier ... volume 29!! Ik ga hem nu zelfs iets luider zetten want ze spelen mijn lievelingsliedje - Sofi Tukker | best friend
Jaa
Jaa
Oké