RG Entreprise - din blikkenslager

RG Entreprise - din blikkenslager Hej
Mit navn er Rene Brønning Sparvath Givskov og jeg har stiftet virksomheden RG Entreprise – din blikkenslager.

Jeg yder arbejde til både privat og erhverv, samt arbejde i hele Danmark.

Kære Facebook, kære kunder og kære samarbejdspartnere.. Stilheden på siden har denne gang ikke kun være pga. travlhed, d...
25/10/2023

Kære Facebook, kære kunder og kære samarbejdspartnere..
Stilheden på siden har denne gang ikke kun være pga. travlhed, desværre.

D. 02 august 2023 faldt jeg 6 meter ned, fra en Kvist i Silkeborg.
Det resulterede i 2 nakkenbrud, 5 flækket tænder og et hoved der er blevet lappet sammen på kryds og på tværs.
Havde jeg ikke haft nogle gode mennesker i ryggen, havde jeg ikke kunne drive min virksomhed videre fra sofaen indtil brudende i nakken var helet.
TAK for jer 🙏🏼

Det har været en sej kamp, ikke mindst for min kone, vores familie og for mit firma. Vi har alle formået at holde skinnet på næsen, og kunne se hinanden i øjnene og sige “det skal nok gå”.
Og det gjorde det!
I dag d. 25 oktober har jeg nu fået afmonteret min stive nakkekrave og er nu klar til en hård omgang genoptræning.
Jeg takker for jeres tålmodighed, for jeres forståelse i telefonen og ikke mindst de mange gaver og tanker i har sendt mig.

Af hjertet TAK ♥️

I kan nu se frem til, at se en masse lækre billeder af de projekter jeg så småt kan påbegynde igen.

De bedste hilsner fra Rene Givskov (ejer og indehaver af RG Entreprise)

God aften derude Jeg håber i nyder sommeren og det utroligt flotte vejr ☀️ Det går stærkt i virksomheden lige nu, hvilke...
08/06/2023

God aften derude
Jeg håber i nyder sommeren og det utroligt flotte vejr ☀️

Det går stærkt i virksomheden lige nu, hvilket jo ikke kunne være bedre. Også slet ikke det vejr Danmark bliver ved med at have, uge for uge ☀️

Nå, nu skal i se. Jeg har været ude og montere en hulens masse alu ved to murersvende, som netop er igang med at bygge deres drømmehus.

Der er monteret Stern og murerkrone på begge huse. De valgte begge to farven sort, men har dog valgt to forskellige farve sten, men prøv da lige at se, hvor flot det sorte passer til dem begge to.

Kan i have det godt, vi ses

Mail: [email protected]
Tlf: 22 76 92 24

Godmorgen Facebook og Instagram Så blev det lørdag, solen skinner og i trænger til er lækkert opslag fra mig 😉Det blev K...
27/05/2023

Godmorgen Facebook og Instagram

Så blev det lørdag, solen skinner og i trænger til er lækkert opslag fra mig 😉

Det blev Kvist tid IGEN IGEN. Kviste er noget af det jeg laver meget af (især i forår og sommertiden) så i får kun nogle få stykker af dem der egentlig ryger igennem.
Jeg har dog valgt at fremhæve disse 3 Kviste for jer.
På billederne ser du 3 kviste der er lavet i blank zink. Det sidste billede der er vedlagt, er et billede af flunksiderne som skal monteres på kvistene.
Mange af fremstillingerne sker faktisk hjemme på værkstedet, inden jeg kører ud til kunden. Mange tror det er omvendt, men det er det ikke hos mig.

Vi ses!

Mail: [email protected]
Tlf: 22 76 92 24

Hej derude☀️I får lige et indblik på en lidt anderledes opgave jeg har udført. Jeg ELSKER udfordringer, ny tænkning og a...
30/04/2023

Hej derude☀️

I får lige et indblik på en lidt anderledes opgave jeg har udført. Jeg ELSKER udfordringer, ny tænkning og anderledes opgaver.

På billederne ser i en emhætte til en bålhytte. Den er lavet så den er justerbar, og derfor kan hæves og sænkes.
Emhætten er lavet i 1,5mm stål. Det er den fordi, at stålen kan holde til de høje temperature, og fordi at kunden ønskede et “rusten” look på sigt. Det er nemlig det stål bla. Kan!

Jeg håber i har haft en fantastisk weekend ☀️

Mail: [email protected]
Tlf: 22 76 92 24

God eftermiddag derude Nu vil jeg lige vise jer en lækker skorstensindpakning, som jeg har lavet.Den er lavet i sort alu...
09/03/2023

God eftermiddag derude

Nu vil jeg lige vise jer en lækker skorstensindpakning, som jeg har lavet.
Den er lavet i sort alu, med stående false.

Kunden har fået den pakket ind, fordi at den eksisterende skorsten sugede vand og fordi fugerne var ved at falde ud.

Så står din skorsten ikke ligeså flot som den gjorde engang?
Så ved du nu, hvem du skal ringe til.

Mail: [email protected]
Tlf: 22 76 92 24

Vi ses derude og nyd det gode vejr ☀️

God formiddag derude En lille hilsen skal i da have fra sydens sol ☀️ Jeg ligger lige nu med benene oppe på en sol stol ...
15/02/2023

God formiddag derude

En lille hilsen skal i da have fra sydens sol ☀️

Jeg ligger lige nu med benene oppe på en sol stol ved poolen, og jeg kom så til at tænke på, at jeg gerne lige vil vise jer det her lækre hus 👇🏼

Her ser i et nybygget hus, som har fået en god overhaling af blikkenslageren.
Jeg har lavet Stern, høj beklædning med stående false og nedløb. Alt sammen i alu, som er i farven sort.

Skal du bygge nyt, eller blot renovere, så giv mig et kald. Jeg står klar til at hjælpe dig.

Mail: [email protected]
Tlf: 22 76 92 24

Vi ses ☀️

17/01/2023

Hej med jer Facebook

I videoen kan du se, hvad dagen i dag bliver brugt på.
Langt det meste af dagen er jeg at finde på mit værksted. Jeg har nemlig en lang række forskellige projekter, som jeg er igang med at fremstille til 👍🏼

I videoen er jeg bla. ved at bukke en murerkrone i blank zink.
Det færdig bukkede, er sort alu Stern, som skal bruges på et ældre 70’er hus.

Tak fordi du så med. Smid da lige et like, hvis det kunne være fedt, at se flere videoer som disse.

Mail: [email protected]
Tlf: 22 76 92 24

Vi ses!

God aften Facebook Så blev det igen mandag.. For lige at peppe din mandag lidt op, vil jeg nu vise jer lidt lækker kobbe...
14/11/2022

God aften Facebook

Så blev det igen mandag.. For lige at peppe din mandag lidt op, vil jeg nu vise jer lidt lækker kobber arbejde.

Som nogle måske kan huske, så skulle jeg lave 7 lækre kviste i Silkeborg, inde midt på gågaden.
De første 4 er vist frem, men nu fik jeg grønt lys til at få lavet de sidste 3.
Og dem skal i selvfølgelig ikke skydes for.

Og til det kloge hoved, som har bemærket farveforskellen på de 4 første kviste vs de 3 sidste der er blevet lavet. Så er det blot fordi de 3 sidste lige er lavet, og kobberen ikke har pattinere sig selv endnu. Det kommer lyn hurtigt og indenfor nogle uger, er kvistene ens 🤎

Vi er så heldige, at vinduerne er monteret, og på den måde kommer kobberen virkelig til at Shine ✨
Av min arm det er frækt at se på, også på en mandag.

Jeg håber i får en god aften

Mail: [email protected]
Tlf: 22 76 92 24

God aften Facebook Jeg håber i nyder efteråret og til dem der har ferie, så håber jeg i nyder ferien 🍂 Nu vil jeg lige i...
20/10/2022

God aften Facebook

Jeg håber i nyder efteråret og til dem der har ferie, så håber jeg i nyder ferien 🍂

Nu vil jeg lige igen vise jer lidt af mit arbejde.
På billederne ser du alu Stern og vindskeder.
Alt sammen er vedligeholdelsesfrit og derfor nemt at “holde” 😉
Farven er patina grå, og den spiller altid godt sammen den gullige mursten. Den passer selvfølgelig også godt til mange andre, men det syn her 👇🏼 er da ikke til at stå for.

Mangler du en blikkenslager, så ved du jo, hvem du skal ringe til.

Vi tales ved

Tlf: 22 76 92 24
Mail: [email protected]

Så blev det onsdag, og det regner stadigvæk, haha 💦 Derfor sidder i nok indenfor og tænker, hvor er det dog synd for bli...
28/09/2022

Så blev det onsdag, og det regner stadigvæk, haha 💦

Derfor sidder i nok indenfor og tænker, hvor er det dog synd for blikkenslageren med sådan et vejr.
Meeeeen, så er det jo godt, at en blikkenslager som mig også selv fremstiller langt det meste af det jeg montere, og dvs. at jeg har MANGE timer på værkstedet.
En dag som i dag, kan netop bruges på det samme.

Den lokale tømrermester har selv monteret dette hos en kunde og har fra starten af projektet været i kontakt med mig, så han kunne få det han netop drømte om. Sagt på en anden måde, så har jeg kunne rådgive ham fra start til slut, så han fik det mest præcise og perfekte look.

Her får i lige billeder, af noget facadebeklædning. Her har jeg blot fremstillet alt materialet hjemme på værkstedet, hvorefter kunden selv har monteret det.
Det er blank zink, som er bukket som stikfalse og derefter er monteret.

Se lige en forandring ✨

Skal du have fremstillet nogle materialer i enten specialmål eller almindelig mål, så tøv ej med at give mig et kald.

Vi ses!

Mvh RG Entreprise - din blikkenslager

Mail: [email protected]
Tlf: 22 76 92 24

Så blev det mandag og det giver en god anledning til at vise jer en tagrendeudskiftning jeg har lavet i Ry. Højskolen tr...
05/09/2022

Så blev det mandag og det giver en god anledning til at vise jer en tagrendeudskiftning jeg har lavet i Ry.

Højskolen trængte til nye tagrender, så det klarede vi da selvfølgelig uden problemer.

Det var gamle zink tagrender der blev udskiftet med nogle nye zink tagrender. Udover det, så kom der nye nedløb på og galvaniseret rør i bunden af nedløbene, så ikke de kan bules af biler, spark eller andet 👍🏼

Er jeg den eneste der syntes, at sådan en enkel ting løfter højskolens udseende?
Det er tit de små ting der tæller, og her har det i hvert fald gjort en kæmpe forandring.

Du ved hvor du kan fange mig 🙂

Tlf: 22 76 92 24
Mail: [email protected]

Vi ses inden længe 😉

Hej med jer derude. Hold godt fast, fordi nu bliver i blæst bagover! I skal lige se noget blæret! 🤩Jeg har netop afslutt...
22/08/2022

Hej med jer derude. Hold godt fast, fordi nu bliver i blæst bagover!

I skal lige se noget blæret! 🤩

Jeg har netop afsluttet de 4 første kobberkviste på et renoveringsprojekt i Silkeborg.
Der er også monteret kobber tagrender. Kobber, kobber, kobber og atter kobber.

Inden længe kommer de sidste 3 kviste, som også skal have monteret en masse lækkert kobber.
Amen jeg ved næsten ikke, hvad jeg skal sige? Er det ikke bare lækkert at se på 🤩

Her er både billeder fra fremstillingen på værkstedet, før og efter billede af selve kvistene.

Ikke nok med det, så er der i mellemtiden kommet et nyt familiemedlem til. Denne gang blev det en lille dreng, så nu er arvingen af virksomheden sikret 😂

Mangler du en blikkenslager, så ved du hvem du skal ringe til 😉

Tlf: 22 76 92 24
Mail: [email protected]

Vi ses!

Adresse

Vindingvej 5
Bryrup
8654

Telefon

+4522769224

Internet side

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når RG Entreprise - din blikkenslager sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Kontakt Virksomheden

Send en besked til RG Entreprise - din blikkenslager:

Del