04/06/2026
I dag er vi taget til DEKRA Danmark - Brøndby for at fejre vores chaufførelev, Stiig, som har afsluttet sin uddannelse som chauffør med tankvogn som speciale.
Stiig bestod med topkarakteren 12, en utrolig flot præstation, som både han selv, hans familie og vi som virksomhed kan være meget stolte af.
Vi tager ansvar som virksomhed ved at uddanne fremtidens chauffører, og derfor er det en stor glæde at følge elever gennem deres uddannelse og se dem udvikle sig både fagligt og personligt.
Gennem hele sin læretid har Stiig vist stor interesse, engagement og nysgerrighed. Det kom også til udtryk ved den afsluttende prøve, hvor han, udover den flotte karakter – fik mange rosende ord med på vejen.
Stort tillykke til Stiig med den flotte afslutning på uddannelsen. Vi ønsker ham og familien en fantastisk aften.
Og et kæmpe stort tillykke til alle 18 elever, som fik deres svendebrev i dag 🇩🇰
I er superseje allesammen! 🥳