20/11/2023
Puha er vist det rette ord lige pt, og har været det i et stykke tid hos os. Det skal ikke forstås negativt, da vi er rigtigt glade og stolte over alle de opgaver vi får, og vi glæder os til at løse hver og én. 💪
ER DET HELE SÅ FULDSTÆNDIGT ROSENRØDT? NEJ...... Forklaring følger:
Det der nager os alle i firmaet, er at vi har haft så travlt, at det har været til gene og nok også irritation fra nogle af vores kunder, da vi grundet travlheden og akutte udkald, har måtte skubbe på nogle jobs og aftaler der ikke har været akutte, og hvor der ikke har været fødevarer der risikerede fordærv. 😦
Vi gør ALT hvad vi kan for at få afsluttet sagerne hurtigst muligt, og alle akutte opgaver bliver og er blevet udført. Et tiltag er, at vi kommer til at udføre en del jobs på overtid om aftenen og i weekenderne, selvfølgeligt uden ekstra omkostninger til jer kunder.
Jeg er stolt og taknemmelig over mine dygtige ansatte, der har håndteret det ekstra arbejdspres fantastisk, og har arbejdet weekender og aftener for at komme i mål, og vi kommer i mål grundet dem. Det har også været meget hårdt, og jeg har en stor opgave i at sørge for at belønne deres fantastiske indsats! 👍
Jeg er også selv hoppet i arbejdstøjet, og hjælper med at få løst nogle af de over 100 igangværende sager der er pt.
Desuden er vi mandet op med 2 ekstra medarbejdere siden september. Vi er også pt. i gang med at søge 2 lærlinge.
Proaktivitet er et af vores nøglemål, så jeg er meget ked af og vil undskylde til de af jer der har ringet/skrevet og rykket på tingene. Jeg skal nok sørge for at tage kontakt ved evt. udsættelse og/eller planlægning fremover.
Tak for forståelse, og via god planlægning og ihærdighed så kommer vi i mål i år, og vi klarer også nye opgaver, så endelig ring eller skriv ved behov.
Jeg laver et opfølgende skriv inden jul. ❄️
BH.
Jens Lund Madsen
[email protected]
+45 20449116