10/06/2026
I sidste uge kunne vi endelig gå i gang med nedtagningen af en garage, der desværre brændte i vinter🔥🚜
På vejen mødte vi lidt uventede forhindringer – blandt andet hele 25 brumbassebo, som havde fundet sig til rette 🐝
Men vi kom i mål med opgaven, og vi håber, at kunden indtil videre er glad for resultatet. Nu skal der tages stilling til, hvad der skal bygges op igen, og det glæder vi os til at følge med i.
Her er et lille indblik i opgaven 🎥
God dag derude ☀️