27/11/2025
Vi er kommet rigtig godt i gang med dette nye spændende projekt og jeg glæder mig til alle de lækre ting som skal udføres her🔥🔥
Der er blevet støbt nye gangarealer samt indkørsel og terrasser med koksgrå granit. (🙏🏻Fri for ukrudt🙏🏻)
Rammerne for den nye garage/multirum samt loungen bagved er nu blevet lavet, og de 2 rum bliver bare superfede😍
Bl.a. skal der i garagen laves sort troltekt loft med indbygget LED-lys på skinner samt akustik lameller på vægge.
I loungen skal der ligeledes laves sort troltekt loft og her beklædes væggene med lækre Cumaro lameller.
Det bliver så godt, og glæder mig til at vise de fine løsninger👌🏻