02/06/2025
Kære Alle Kunder, Forretningsforbindelser, Samarbejdspartnere mm.
Efter 18 fantastiske år har jeg valgt at sælge Anlægsgartner Fugl pr. 1/6 2025
Køber er Emil Arntkløv der ejer og driver Svend Sørensens Eftf. ApS
Tilbage i marts 2007 var beslutningen om at starte op som selvstændig svær, beslutningen om at sige stop har været mindst lige så svær.
Det har den på mange punkter, ikke mindst pga. de mange gode og stabile medarbejdere jeg har haft ansat, som jeg har holdt så utrolig meget af at arbejde sammen med hver dag.
Jeg har valgt at sælge til Emil fordi måden han driver virksomhed på, er af en kvalitet der lever op til det vi altid selv har prøvet at leve op til,
og derfor kan bære de værdier videre som Anlægsgartner Fugl har stået for.
Med salget skal der lyde en kæmpestor tak til alle de kunder der har valgt at bruge os, fra første kunde til sidste kunde.
Der skal også lyde en kæmpe tak til alle de dygtige ansatte, lærlinge mm. der været i firmaet gennem tiden.
Der skal lyde en ekstra stor tak til de 2 ansatte der har været ansat henholdsvis 10 og 15 år.
Jeg håber i alle vil gøre brug af Svend Sørensen Eftf. ”Nye” ansatte og de kompetencer de tager med fra Anlægsgartner Fugl
Angående Undertegnet vil jeg hjælpe Emil de næste par måneder, for derefter at søge nye udfordringer.
Bedste Hilsner
Jacob Fugl