13/03/2026
Så blev det endelig forår🍀
Hos Anlægsgartner Sparvath starter vi altid forårssæsonen med at mødes på Fangel Kro (inden da nåede teamet at gennemgå biler og maskiner så de er klar til sæsonen)
Vi har 100 % fokus på trivsel og kvalitet, Bo Staal som vi efterhånden har samarbejdet med i mange år, gennemgik sidste års målepunkter for vores trivsel og hvad vi skal have fokus på i 2026
Derefter gennemgik Martin Sparvath Andersen , Maria Sparvath Johansen og Morten Sparvath vores
🌿Arbejdsmiljøplan
🌿Tilbageblik på 2025
🌿Regnskabet 2025 (og bonus til verdens bedste medarbejde)
Hos Sparvath har vi den holdning, at når TEAM Sparvath præstere, skal alle kunne mærke det💫
🌿Forventninger for 2026
🌿Valg af 2 Medarbejderrepasentanter, som kommer til at bidrage positivt i vores maskinrum, hvor vi hele tiden arbejder på, at blive den bedste version af SPARVATH
Tak til René og Casper
Vi afsluttede dagen med Dansk bøf, bløde løg og hyggeligt samvær.