27/03/2020
Vinderen er fundet!! Tillykke til Anja Jensen, der er gin og tonic på vej til dig 😊
Og tak til alle jer der gad være med i konkurrencen, god weekend og påske herfra!
KONKURRENCE!
Vind 1 flaske lækker Arbikie Highland Estate Kirsty’s Gin + 4 flasker tonic.
For at støtte vores lokale gin-pusher i Dalum (Vinoble Odense), og fordi alle derude fortjener en god GT i denne lidt specielle tid, udlodder jeg en flaske med tilbehør.
Du skal bare trykke på “synes godt om", for at deltage i konkurrencen. Skulle du også få lyst til at dele opslaget, eller “følge” vores facebook side, er du også velkommen til det, men det er intet krav.
Vi finder en heldig vinder fredag d. 3. april, præcis klokken 20.00, når Disney Sjov er slt 😁 Vinderen bliver offentliggjort her i opslaget.
Konkurrencen er hverken sponsoreret, støttet, administreret af eller forbundet med Facebook.