28/05/2026
Stort tillykke til Maja og Kåre, som har gennemført arbejdsmiljøuddannelsen 🎉
Hos Elektrogården tror vi på, at et godt arbejdsmiljø skaber de bedste resultater - både internt blandt vores medarbejdere og for vores kunder.
Uddannelsen giver vigtig viden om arbejdsmiljø og værktøjer til fortsat at arbejde målrettet med sikkerhed, trivsel og forebyggelse på arbejdspladsen 👷🦺
Maja og Kåre har sammen udarbejdet en skriftlig opgave med særligt fokus på det biologiske arbejdsmiljø 🦠
Vi ser frem til endnu mere fokus på samarbejde og et sundt og trygt arbejdsmiljø i hverdagen 🤝
Stort tillykke til jer begge – flot arbejde! 👏