Cozy Lemons

Cozy Lemons Delicious recipes and wholesome living

දැන් මෙහෙම කෑම වලයි ගෙදර ලස්සන කර කරයි  photo ගත්තට අවුරුදු අටකට විතර කලින් ගත්තේ මෙහෙම photo විතරයි...😅 තරුණ කාලේ...😇😁
06/08/2026

දැන් මෙහෙම කෑම වලයි ගෙදර ලස්සන කර කරයි photo ගත්තට අවුරුදු අටකට විතර කලින් ගත්තේ මෙහෙම photo විතරයි...😅

තරුණ කාලේ...😇😁

06/08/2026

ඔයාලා දන්නව ද මං මේහ් ඉන්න ගෙදර අවුරුදු 60ක් පරණ ගෙදරක්... අම්මා ඉපදුන ගෙදර මේ... චුටි කාලේ මං හැදුන වැඩුන ගෙදර... මුල්ම තිබ්බ විදිය නම් photo එකක්වත් නෑ ළඟ...😔 ඊටපස්සෙ කාල දෙකකදි පොඩි පොඩි වෙනස්කම් කලා... මේහ් දැන් මං ජීවත් වෙන්න ආස විදියට හදාගත්තම...🩵

05/08/2026

හවස්වරුවක්....



හැමදේම ගෙදර වත්තෙන් ලැබෙද්දි තියන සතුට...🌿 ඒ ඔක්කොටම වඩා මං මේහ් ගස්කොලන් ටිකට ආසයි... 🩵 මල්බෙරි ගහෙත් චූටි චූටි ගෙඩි එන...
04/08/2026

හැමදේම ගෙදර වත්තෙන් ලැබෙද්දි තියන සතුට...🌿 ඒ ඔක්කොටම වඩා මං මේහ් ගස්කොලන් ටිකට ආසයි... 🩵 මල්බෙරි ගහෙත් චූටි චූටි ගෙඩි එනගමන් දැන්... ☺️ ඔයාලට කියන්න මං strawberry ත් හිටෙව්වා...😆 ගෙඩි දෙකක් විතර ආවත්.. ඊටපස්සෙ ගහ මැරුනා...🙄

මං හැමදාම නිදාගන්නකොට පාන්දර එක විතර වෙනවා... රෑ 11ට විතර නිදාගන්න පූලුවන්කම තිබ්බත්.. අපිට කියලා වෙලාවක් ලැබෙන්නේ ඉතින්...
03/08/2026

මං හැමදාම නිදාගන්නකොට පාන්දර එක විතර වෙනවා... රෑ 11ට විතර නිදාගන්න පූලුවන්කම තිබ්බත්.. අපිට කියලා වෙලාවක් ලැබෙන්නේ ඉතින් ගෙදර වැඩ ඔක්කොම ඉවර වෙලා පුතාවත් නිදිකලාට පස්සේ... ඉතින් ඊටපස්සෙ මට නිදියන්න ලෝබයි... රසම රස කෑම එකක් හදන් husband එක්ක කතාවක් බලන ගමන් කෑම එක කන එක තමයි මටයි එයාටයි ලැබෙන ටිකක් නිදහසේ ඉන්න පුලුවන් වෙලාව...❤️

ඔයාලත් දවසේ වැඩ ඉවර වෙලා මෙහෙම වෙලාවක් වෙන් කරන් තියන් ඉන්නවද...😊

Beef හොද්දකට පරාටා කපලා දාලා මිටිකිරි දාලා හැදුව රසම රස පරිප්පු හොද්දක් දාගෙන හොදට අනාගෙන කන එක වෙනම රසක්...😁

මේහ් අද රෑට අපි දෙන්නට.. 😁😇

දැන් කාලේ වෙඩින් එකක් ගන්න එකත් ලේසී නෑ නේද...🙄 හොඳ වෙලාවට කලින් බැන්දේ...😆
03/08/2026

දැන් කාලේ වෙඩින් එකක් ගන්න එකත් ලේසී නෑ නේද...🙄 හොඳ වෙලාවට කලින් බැන්දේ...😆

අපේ පුංචි පැටවුන්ගේ අනාගතය වෙනුවෙන් අපිට දෙන්න පුළුවන් වටිනාම තෑග්ගක්... 🤍🌿✨ඒ තමයි, අම්මාගේ කුසේ ඉන්න කාලේ ඉඳන්ම සහ ජීවි...
02/08/2026

අපේ පුංචි පැටවුන්ගේ අනාගතය වෙනුවෙන් අපිට දෙන්න පුළුවන් වටිනාම තෑග්ගක්... 🤍🌿✨

ඒ තමයි, අම්මාගේ කුසේ ඉන්න කාලේ ඉඳන්ම සහ ජීවිතේ මුල් කාලයේදී සීනි පරිභෝජනය පාලනය කිරීමෙන්, වයසට යද්දී ඇතිවෙන ඩිමෙන්ශියා (Dementia - අමතක වීමේ රෝගය) අවදානම 23% කින් අඩු කරගන්න පුළුවන් කියන එක. ✨

ඒ වගේම වයසට යද්දීත් එයාලගේ මොළයේ ව්‍යුහය සහ සෛල ඉතාම නිරෝගීව තිබිලා තියෙනවා.

ඉතින් අනිත් අය කිව්වට චුට්ටක් දුන්නට මොකද . අපි ඒ කාලේ දුන්නා ඕවා.. කෝ මුකුත් උනාද කියලා... මං නම් දෙන්නෙ නෑ...😁 හැමදාම බැරි වුණත් මං පුලුවන් කාලෙ හරි නොදී ඉන්නවා .. සීනී නම් කවදත් නොදෙන තරමට හොඳයිනෙ...🫠 අනික සීනීවලට වඩා ළමයට දෙන්න පුලුවන් රස හොඳ දේවල් ඇති තරම් තියනවා...

ඉතින් ice cream , soft drinks , එක එක flavoured කිරි ජාති... මං නම් පාන් පිටිවත් දෙන්නෙ නෑ ලේසියකට...🙄

මේක හොයාගත්තේ කොහොමද? 📖
දෙවැනි ලෝක යුද්ධ කාලේ බ්‍රිතාන්‍යයේ සීනි භාවිතය දැඩි ලෙස සීමා කරලා (Sugar rationing) තිබුණා. 1953 දී මේ නීතිය ඉවත් කළාම මිනිස්සුන්ගේ සීනි කෑම එකපාරටම දෙගුණ වෙලා තියෙනවා. පර්යේෂකයන් මේ යුගයේ ජීවත් වුණු 65,000 කගේ පමණ සෞඛ්‍ය වාර්තා පරීක්ෂා කරද්දී තමයි මේ විශ්මිත වෙනස හොයාගෙන තියෙන්නේ.

පර්යේෂණයේ වැදගත්ම ප්‍රතිඵල:

කුසේ ඉන්න කාලෙයි, ඉපදිලා මුල් අවුරුදු දෙකෙයි සීනි අඩුවෙන් ලැබුණු අයට ඩිමෙන්ශියා රෝගය හැදෙන එක සාමාන්‍යයෙන් අවුරුදු 2.6 කින් පමණ ප්‍රමාද වෙලා තියෙනවා.

වෙනත් පාරිසරික හේතුත් මීට බලපාන්න ඇති කියලා විද්‍යාඥයන් කිව්වත්, මේ පර්යේෂණයෙන් අපිට කියලා දෙන ලොකුම පාඩම තමයි, ජීවිතයේ 'මුල් දවස් 1,000' ඇතුළත දරුවෙකුට ලැබෙන පෝෂණය කොච්චර වටිනවාද කියන එක. කෘත්‍රිම සීනි වලින් ඈත් වෙලා, ස්වාභාවික ආහාර වලට හුරුවෙන එක අපේ පවුලේ නිරෝගීභාවයට වගේම දරුවන්ගේ අනාගතයටත් කරන ලොකුම ආයෝජනයක්. 🌱

ඔයාලත් කෑම හදද්දී, විශේෂයෙන්ම පොඩි අයට කෑම දෙද්දී සීනි පාවිච්චිය ගැන ගොඩක් සැලකිලිමත් වෙනවද? 🥰👇

source: Zheng, J., et al. (2026). Early-Life Sugar Exposure and Later-Life Dementia Risk: Evidence from the UK Sugar Rationing. Neurology

01/08/2026

අපි තුන්දෙනාම එකතු වෙලා උයන දවසක් සිකුරාදා කියන්නෙ..🥰 එදා අපේ pizza night එක...🍕



ඕට්ස් මෙහෙම හැදුවොත් නම් ඇති තරම් කන්න පුලුවන්...❤️💥ඕට්ස් ටිකකට chia seeds , cocoa  powder , fresh milk දලා කලවන් කරලා හ...
31/07/2026

ඕට්ස් මෙහෙම හැදුවොත් නම් ඇති තරම් කන්න පුලුවන්...❤️

💥ඕට්ස් ටිකකට chia seeds , cocoa powder , fresh milk දලා කලවන් කරලා හොඳට overnight තියන්න...😊

රැයක් තිබ්බට පස්සෙ ...

💥දැන් වෙනම bowl එකකට greek yogurt නැතිනම් curd දාල ඒකට කෝපි ටිකක් හදාගෙන වක්කරගන්න ... මේ දෙක කවලම් කරගන්න

💥ඊටපස්සෙ හදාගත්ත overnight layer එකයි yogurt layer එකයි මාරුවෙන් මාරුවට දාගන්න.. උඩින් chocolate ටිකක් ඉහගන්න ...b

30/07/2026

ඕට්ස් වලින් overnight tiramisu ( තිරමිසු ) එකක් හදමුද ... 🥰

මං කෑව රසම oats recipe එක ..😇

Address

Wattala

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Cozy Lemons posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Cozy Lemons:

Shortcuts

Share