24/06/2026
Eerste steen De Smitse officieel onthuld! 🧱
Op vrijdag 19 juni is de plaquette van de eerste steen onthuld door mevrouw Smit. Zij woonde bijna 60 jaar op deze plek aan de Middelweg in Nieuw-Lekkerland. Extra bijzonder dus dat juist zij dit symbolische moment mocht verzorgen.
Samen met nieuwe bewoners, omwonenden en andere betrokkenen hebben we er een gezellig moment van gemaakt met een hapje en een drankje. Door stenen in een mandje te leggen, werd het doek voor de plaquette verwijderd.
Ondertussen gaat de bouw verder: de binnenwanden zijn grotendeels geplaatst, de indeling van de appartementen wordt zichtbaar en het eerste tegelwerk is gestart. Ook de dakpannen worden de komende weken afgerond.
Lees de volledige update op onze website: https://bit.ly/3SpwpEg