10/06/2026
Wat een heerlijk weer, (nog)!
Perfect weer om de tuin in te gaan. Heb jij nog iets nodig? Bijvoorbeeld een mooie bloeiende hanger? Of zijn je lavendels niet zo mooi meer... Ik heb er genoeg!! Of helemaal klaar met het onkruid, dan kan je het ook vol met bodembedekkers zetten, zoals: waldsteinia, vinca's of cotoneaster?
Ik heb een tafel vol met vaste planten. Ook staat er een kar met onze eigen planten. Deze zijn erg laag in prijs!
Er staat nog een kar met zomerbloeiers, en een kar met hangers. Deze staan vol in bloei.
En ik heb een kar met overblijvers... Deze zijn of helemaal alleen, of hebben wat liefde nodig. 50 % op de gewone prijs.
Kom jij kijken wat er staat?
Ik ben er in ieder geval tot 16.00 uur.