23/12/2024
Grevinnen og hovmesteren har rullet over skjermene ikveld, noe som betyr at i morgen er årets juleaften og julefreden har senket seg 🌲 2024 er et år som har gått fort, og det har skjedd litt av hvert - men vi har trua på skogbruket de neste årene, og vil gjøre det vi kan for at vi skal kunne ha tru på framtiden også i skogen.
Vil med dette ønske oppdragsgivere, samarbeidspartnere, skogeiere og ikke minst de ansatte og de rundt som hjelper til for at vi skal få drive på i skogen en riktig god jul og etterhvert godt nyttår! 🧑🎄🎉Må dere få noen hyggelige stunder ilag med de rundt dere, så lader vi opp og ser fram til å komme igang i 2025 med noen bilder å se tilbake til 🌲