23/12/2025
"Vi gir alt til Ukraina, og Fosengaven"
Det har vært et turbulent år, med masse usikkerhet for Hovde Hønseri. Det startet så bra, med lovnader om å bli eneleverandør til stasjonen, D-vitamin krise i eggbransjen, noe som økte salget hos oss på nyåret. Så ble stasjons leveransjen utsatt på ubestemt tid, ETTER vi hadde tatt avgjørelser om invisteringer. Og på toppen ble vi plutselig i rød støysone. Alt dette skapte mer og arbeid og usikkerhet om fremtiden. MEN: Vi har troen på fremtiden, de i Ukraina har flere utfordringer enn oss, mildt sagt. Derfor velger vi i år også, og gi ALT som kommer inn på Gårdsutsalget de to siste dagene før jul, til matpakker og ovner. De leveres nå ut fortløpende. Dette er de beste dagene i året for oss, og vi håper på STOR salg🙏🏻😇
Oppfordrer andre bedrifter som har mulighet, til å dele noe av sitt overskudd til noen som trenger det nå før jul.
Verden trenger det,,,
Takk til alle som handler hos oss, og GOD JUL❤️