20/02/2026
🇳🇴 20.02.2026 – i dag heisar vi flagget til topps! 🇳🇴
I dag fyllar sjølvaste Geir Kleppe 60 år!
Vår kjære kollega, problemløysar, styreleiar, sakshandsamar – og ikkje minst:
Fast leverandør av godt humør sidan 1998!
Geir starta i firmaet alt i 1998 – før fusjonen med Nordhordland Elektro AS, i dåværande Elektro-Service AS.
I Elektro-Service vil vi sei at han hadde rolla som «potet».
Og når vi seier potet, så meinar vi ein ekte vestlandspotet:
Brukande til alt!
- Elektrikar? Javisst.
- Dagleg leiar? Klart det.
- Alt-mogleg-mann? Sjølvsagt.
Rykta seier at det vart nokre seine kveldar på kontoret i Alvermarka – med 1,5 liter Coca-Cola strategisk plassert innan armlengds avstand. 🧋
Og vi som jobba for Geir den gongen? Vi naut godt av det. Det var nemleg ALDRI tomt for Coca-Cola i kjøleskapet på pauserommet. Aldri.
Det var nesten meir stabilt enn straumnettet på den tida.
I starten av 2000-talet kjøpte Geir like godt heile Elektro-Service AS. For kvifor gjere ting halvvegs?
Etter fusjonen med Nordhordland Elektro i 2011 har Geir vore sakshandsamar, styreleiar og medeigar hjå oss – samstundes som han har hatt (og framleis har) ei imponerande mengd styreverv og roller i lag og organisasjonar.
Vi er ikkje heilt sikre på kvar han finn tida, men vi mistenkjer at det kan ha noko med den Coca-Colaen å gjere.
Geir har ei stå-på-vilje, og ei heilt eiga evne til å engasjere seg – i både små og store saker.
Han møter opp, stillar opp og følgjer opp - og gløymer litt.😅
Vi set stor pris på deg, Geir.
Du er ein bauta – med glimt i auga og alltid ein kommentar på lur.🤩
Under kjem nokre blinkskot av deg.
VAKKERT!
(som du pleiar å sei😉)
🥳 GRATULERAR MED DAGEN! 🥳