04/03/2026
Ukene flyr å det går fremover i Høviktunnelen. Vi er ferdig i vestgående og er godt i gang med siste rest med va grøft i østgående løp😄 ca 60 meter igjen med grøft, så er det klart for forsterkningslag😁 legger ved noen bilder fra etter nyttår😁 i arbeid for Skanska💪😎