17/05/2026
Da villj e Ønsk allj ei riktig god 17 Mai feiring å kos dåkk sammen m vænna å familie 😃🇳🇴
E tenkt att e skoilj ta m Traktorn oppi Traktor toget oppi Rindaln men d va nå som kom i veia så denj ska få stå hem i dag mens e e ut å kose mæ m Familien 🥰😃🇳🇴
Hilsen Odd Ivar Sande
Bilde: Arkiv Bilde