01/12/2025
Då var og amulansestasjonen ferdig 😊⭐️
På fredag hadde vi teknisk gjennomgang med John Andor Ellingsund og Stein Bauge frå Helse Førde. Kun noen småting å orne, før det er klart for innflytting om få dager, og alle parter ser ut til å vere godt fornøgd. ⭐️
Har vore kjekt å samarbeide med alle involverte frå Helse Førde om dette. Alt har gått problemfritt med fin dialog om det meste. ⭐️
Lokala har 3 soverom med eige bad. Stue og kjøkken ,kontor, treningsrom, samt dame og herre garderober, garasje m.m ⭐️
Takk til Ferstad Elektro Rørlegger R. Nigardsøy - Bademiljø og Vaardal Blikk og Ventilasjon m/ fleire for godt utført arbeid. ⭐️