Granitor Electro Avd Vestby

Granitor Electro Avd Vestby 1. mai 2026 ble PowerTech AS, Ørnulf Wiig Installasjon AS, Østfold Elektro og avd. Byggautomasjon fra PowerTech Engineering AS til Granitor Electro AS.

Vår strategi bygger på sterk lokal tilstedeværelse og tett samarbeid med kunder og samarbeidspartnere vi utfører elektriske arbeider hos private, industrien og offentlige bygg

Følg oss på Granitor Norge .
02/06/2026

Følg oss på Granitor Norge .

Granitor Electro AS har signert rekordstor elektro kontrakt med Helse Sør-Øst RHF

Granitor Electro AS har signert en kontrakt på over 530 millioner kroner for elektro entreprisen på det Nye Rikshospitalet, bygg J med Helse Sør-Øst RHF. I tillegg kommer tiltransport av andre større leveranser til elektroprosjektet. Vi takker Helse Sør-Øst RHF for tilliten!
Granitor Electro AS er en del av det svenske Granitor konsernet. Granitor Electro AS har avdelinger i Grålum, Vestby, Oslo, Slependen, Lier og Drammen. Våre avdelinger i Norge har en samlet omsetning på ca. 1,1 milliarder NOK og har rundt 500 ansatte. Alle våre avdelinger i gruppen markedsføres under felles varemerke; Granitor.
Granitor Electro AB omsatte i 2025 for 4,1 milliarder SEK og er en av Sveriges ledende elektrobedrifter.
Bilde fra www.oslo-universitetssykehus.no

Vi er på Eliaden! Følg oss på Granitor Norge .
27/05/2026

Vi er på Eliaden! Følg oss på Granitor Norge .

Følg oss på Granitor Norge .
21/05/2026

Følg oss på Granitor Norge .

Sammen betyr alt.

Uansett hvor vi er på vei, så kommer vi dit sammen. Med våre egne medarbeidere, med våre oppdragsgivere og alle andre vi deler arbeidsplassen med. Det merkes ikke bare på stemningen på arbeidsplassen, men også på resultatet – og ofte også på kostnadene. Et tett samarbeid er også den raskeste veien til mål.

Together to get there!

Les mer om Granitor på granitor.no

17/05/2026
🎉 VINN VARMEPUMPERENS! 🎉Sommeren er også høysesong for bruk av aircondition på varmepumpen.Er din varmepumpe klar for en...
14/05/2026

🎉 VINN VARMEPUMPERENS! 🎉

Sommeren er også høysesong for bruk av aircondition på varmepumpen.
Er din varmepumpe klar for en varm sommer? ☀️

Vi trekker 3 heldige vinnere som får en gratis varmepumperens til en verdi av 2.500,- kroner! 🙌

For å delta må du:
✅ Like siden vår
✅ Like dette innlegget
✅ Kommentere med et ❄️ eller tagge noen som trenger varmepumperens
✅ Del gjerne innlegget videre for ekstra synlighet!

📅 Vinnerne trekkes 1. juni og annonseres her på siden.

Hvorfor rense varmepumpen?
✔️ Bedre luftkvalitet
✔️ Økt effektivitet
✔️ Lavere strømforbruk
✔️ Lengre levetid på varmepumpen

🚗Konkurransen gjelder i Råde, Rygge, Moss, Våler, Son, Drøbak, Vestby og Ås.

Lykke til! 🍀

Granitor har solgt byggautomasjonsløsningen Zaphire til det internasjonale teknologiselskapet WAGO.Sjekk ut siden vår Gr...
08/05/2026

Granitor har solgt byggautomasjonsløsningen Zaphire til det internasjonale teknologiselskapet WAGO.
Sjekk ut siden vår Granitor Norge !

Granitor har solgt byggautomasjonsløsningen Zaphire til det internasjonale teknologiselskapet WAGO.

Dette markerer et viktig neste steg for Zaphire, som med WAGO får tilgang til en sterk internasjonal plattform og nye muligheter for videre vekst i et globalt marked.
Zaphire har siden oppstarten utviklet seg til en sentral del av vårt tilbud innen byggautomasjon, og løsningen er allerede i bruk ved flere av Norges største sykehus og i en rekke kommuner.
Granitor vil fortsatt benytte Zaphire som en foretrukket løsning innen byggautomasjon, i tett samarbeid med WAGO. Vi ser frem til å videreføre samarbeidet og kombinere lokal kompetanse med global teknologisk styrke.

Vi fusjonerer og bytter navn! Følg oss på Granitor Norge :
30/04/2026

Vi fusjonerer og bytter navn! Følg oss på Granitor Norge :

Vi blir sterkere sammen – Granitor- Together to get there!

Et nytt kapittel starter 1. Mai 2026
-PowerTech AS
-Ørnulf Wiig Installasjon AS
-Østfold Elektro AS
-Granitor Electro AS
-Powertech engineering as avd. Byggautomasjon
Sammen blir vi Granitor Electro As
Samtidig bytter Powertech Engineering industriautomasjon navn til
Granitor Systems As.
Vi har gledet oss til å dele den stor nyheten med dere!
Vi fusjonerer for å skape et kraftsentrum innen elektro, automasjon og smarte energiløsninger.
Ved å slå oss sammen har vi en tydelig ambisjon om å bli sterkere, mer innovative og kan tilby enda bedre tjenester for våre kunder.
Hva betyr dette for deg?
- Samme gode service, nå med bredere kompetanse.
-Et utvidet tjenestetilbud/produktportefølje.
- En mer helhetlig og fremtidsrettet løsning på tvers av avdelingene.
Les mer om fusjonen og vår nye identitet på vår oppdaterte nettside: www.Granitor.no
Følg oss videre på reisen som Granitor Electro As!
Electro As

🚗 Nye tjenestebiler levertVi har nå mottatt tre nye biler i samarbeid med Bertel O. Steen.Vi ser frem til å ta disse i b...
24/03/2026

🚗 Nye tjenestebiler levert
Vi har nå mottatt tre nye biler i samarbeid med Bertel O. Steen.
Vi ser frem til å ta disse i bruk i vårt daglige arbeid. Gi oss gjerne et vink dersom du ser oss kjøre forbi. 👋

Les om oss i lokalavisene!Vi er stolte over å bli omtalt i både Vestby Avis og Moss Avis, hvor du kan lese mer om vårt a...
26/08/2025

Les om oss i lokalavisene!
Vi er stolte over å bli omtalt i både Vestby Avis og Moss Avis, hvor du kan lese mer om vårt arbeid, prosjekter og engasjement i lokalsamfunnet.
Lokalavisene gir et godt innblikk i hva som skjer i regionen, og vi setter stor pris på oppmerksomheten.

Med nytt navn, ny organisering og solide resultater går Vestbys største elektrobedrift inn i en ny epoke. – Vi har kommet styrket ut av endringene, sier avdelingsleder Daniel Augdahl i Østfold Elektro.

Tenker du ofte på strømregningen? Da bør du lese dette. Visste du at det er mulig å redusere prisen pr kWh ved å styre s...
23/08/2025

Tenker du ofte på strømregningen? Da bør du lese dette.

Visste du at det er mulig å redusere prisen pr kWh ved å styre strømmen smart?
På bildet under kan du se et eksempel på hvilke resultater som er mulig å oppnå bare ved å flytte litt på strømforbruket - og dette helt uten at det går utover komforten!

Selv om Norgespris står på trappene og det senker intensivet til å redusere strømforbruket i de dyreste timene i døgnet, finnes det fortsatt muligheter som kan spare deg for inntil 1320,- kroner pr år - kun på nettleie!
Om du er en av de som ikke kommer til å velge Norgespris men heller beholder en spotprisavtale, finnes det løsninger som kan redusere både strømforbruk og gjennomsnittlig pris pr kWh.

Resultatet i vedlagt bilde er oppnådd med følgende komponenter: Smarthub, 4 stk termostater og 1 elbil lader.

Gjør deg klar for en innovativ og smart strømsesong!
Usikker på hvilke alternativer du har, og ikke minst hvilken strømavtale du bør velge?
Ta kontakt med oss for en uforpliktende og rådgivende prat.

Del og lik siden, og få 1 000,- kroner inkl. mva i rabatt på kjøp og installering av smarthub med smartstyring av minimum 3 laster.

Adresse

Kleverveien 6
Vestby
1543

Åpningstider

Mandag 07:30 - 15:30
Tirsdag 07:30 - 15:30
Onsdag 07:30 - 15:30
Torsdag 07:30 - 15:30
Fredag 07:30 - 15:30

Telefon

+4764983040

Varslinger

Vær den første som vet og la oss sende deg en e-post når Granitor Electro Avd Vestby legger inn nyheter og kampanjer. Din e-postadresse vil ikke bli brukt til noe annet formål, og du kan når som helst melde deg av.

Kontakt Bedriften

Send en melding til Granitor Electro Avd Vestby:

Del