20/02/2026
Hils på Johan👋🏻 Han tok lærlingtiden sin hos oss, ble fast ansatt- og nå tar han fagskole for å utvikle seg enda mer🎓
Vi stilte Johan noen spørsmål om hvordan det var å ta lærlingtiden sin hos oss, og nå fagskole.
Hvordan trives du hos oss?
Jeg trives veldig godt hos Åge Haverstad AS
Hva er det beste med å jobbe her?
Det beste er arbeidsmiljøet, vi har et faglig sterkt å gøyalt miljø.
Hvordan var overgangen fra lærling til fast ansatt? Jeg merket lite til overgangen, ansvar og tillit var noe som kom tidlig i læretiden å man føler man bidrar fra dag en.
Hva gjorde at du valgte å fortsette hos oss etter læretiden?
Det er et spennende firma å jobbe for, vi har veldig varierte prosjekter å dagene er aldri like.
Hvordan er det å kombinere jobb hos oss med fagskole?
Det er veldig gunstig å kombinere, takket være fleksibilitet og tilrettelegging fra ÅH
Føler du at du får utviklet deg faglig her?
Ja, i stor grad. Det er et veldig godt fagmiljø her, og jeg lærer mye av de jeg jobber med. Jeg fikk faktisk tilbud om å bli lagbas allerede et halvt år etter fagprøven.
Hva vil du si til andre som vurderer å bli lærling eller jobbe hos oss?
Jeg vil absolutt anbefale det. Du blir en del av et sterkt fagmiljø med gode utviklingsmuligheter og et godt arbeidsmiljø. Johan Rognli