02/06/2020
Bonbon de miel la kour !
Fait par une habitante de Trois Bassins.
Kisa y veut ?
Déplas pas zot ! Lé livré directement chez zot 😊 !
Contact A zot servis par messenger !
❎ Consomme bann bons produits bann z’habitants Trois Bassins avec A zot servis !
A zot servis !