12/04/2024
Hallå kära kunder, företag, vänner & sjävklart alla andra som ser detta! Jag är medveten om att butiken ekat tom sen slutet på juli förra året och att jag har massor med obesvarade Mail, sms, samtal och meddelanden här olästa. Faktum är att jag inte mått så bra senaste tiden och därmed inte kunnat jobba som jag önskat. Målet är att jag ska vara tillbaka i butiken och jobbet! Exakt när, vilka öppettider samt hur många timmar i veckan vet jag inte, det jag däremot VET är att jag kommer att vara tillbaka!
Jag är verkligen ledsen och ber djupast om ursäkt till alla som drabbats med uteblivna jobb, väldigt lång väntetid eller obesvarade förfrågningar under senaste året, jag hoppas ni har överseende för hur det varit och tillsammans med mig blickar framåt!
Hoppas alla haft en superfin påsk med massor av god mat och umgänge!
Ta hand om er så ses vi!
❤️❤️❤️❤️❤️