01/04/2026
Lekande Kvarter vill önska alla en Glad Påsk!
Som ni vet är projektet avslutat och kommer att rapporteras till Allmänna Arvsfonden och till MKB i slutet av april, början av maj månad.
Under våren kommer vi att ta nya tag med byggleken i Lorensborg, Gula gården.
Du som är intresserad är välkommen att delta, både barn och vuxna.
Det kommer snart ut en plan för när vi kan träffas och gå igenom hur vi kan bygga upp byggleken!
Håll koll på denna sida!
Men nu är det påsklov och helg!
Vi hörs snart igen!
Krister