30/04/2026
Härlig kväll och en skön avslutning på april månad. Tulpanerna har öppnat sig ordentligt sista dagarna och det märks att det händer mycket i trädgården nu.🌷🌷🌷
Den här värmen är sååå efterlängtad och samtidigt behövs regnet, det är så himla torrt i marken.
Vi avslutade veckan med ännu en vårstädning, denna gången i Sölvesborg, där vi bl a befriade en syren från klematisen som under några år snott in sig ordentligt och fått rejält fäste.
Hortensia klipptes ner i Ronneby och bästa gänget skulle titta till ett sommarställe, men där hade vildsvinen haft fest ,så det var bara att vända hemåt igen och köra till nästa kund.
Nu njuter vi av lite ledighet och värmen som ska hålla i sig nästan hela helgen.☀️🙏🏻
Önskar er en trevlig Valborg! 🔥❤️