12/06/2026
Jon - som tidgare gjort sin praktik hos oss, ska nu efter examen fortsätta hos oss som golvläggare! Vi är mycket glada över att få behålla honom hos oss. 🙌🏼
Vi hör med honom hur hans praktik har varit, och hur det känns att få ta steget in i arbetslivet!
- Min praktik på Golv4U har varit väldigt lärorik, jag har trivts väldigt bra och det har varit underbart att få vara en del av företaget.
Jag har också fått mycket stöd från mina kollegor, vilket har hjälpt mig att utvecklas. Det känns väldigt roligt att få fortsätta på Golv4U och ta steget ut i arbetslivet.
Varmt välkommen Jon, och stort grattis till examen! 🎉