20/03/2026
Nyanställd med hög förväxlingsrisk… 😄
Sedan en tid tillbaka syns vår nyanställde Timmie Andersson ute på olika byggen i KSEL-kläder. Vi är väldigt glada att ha denna Skara-bördige elektriker i vårt team, som nyligen flyttat närmare oss tillsammans med sin sambo och sin 2-åriga dotter.
När Timmie inte är på jobbet går mycket av tiden till familjelivet. Utöver det blir det även en hel del tyngdlyftning och hockey som han följer med stort intresse. Numera sker det dock från läktaren, då skridskorna är lagda på hyllan. Att hänga med vänner är också något som ligger högt upp på listan.
Och så var det det där med förväxlingsrisken…
På kontoret har vi sedan tidigare en Tim Andersson. Samma efternamn, snarlika förnamn – ja, ni förstår. Det blir spännande att se vad det kan leda till, men med två lika goa gubbar räknar vi med minst lika många skratt.
Varmt välkommen till KSEL, Timmie! ⚡