Bioenerji İzmir

Bioenerji İzmir Dünyanın en gelişmiş teknolojilerini kullanan PinnerTest, size zarar veren veya kilo aldıran g?

Bioenerji herkese lazım...
12/02/2020

Bioenerji herkese lazım...

Radiestezi aleti olan Bioenerji aletine yurt içi ve yurt dışından büyük ilgi var. His bilimi ve ışımduyu mantığıyla çalı...
08/05/2019

Radiestezi aleti olan Bioenerji aletine yurt içi ve yurt dışından büyük ilgi var. His bilimi ve ışımduyu mantığıyla çalışan bu aletle enerji yollamak çok kolay...

05/05/2019

BİOENERJİ SEANSLARIMIZDA SADECE RAHATSIZ OLAN BÖLGEYE UYGULAMA YAPMIYORUZ. HASTALIĞA SEBEP OLAN BİLİNÇALTI TEMİZLİĞİ YAPIYORUZ...

03/05/2019

BAŞ AĞRISI BÖLGELERİ VE SEBEPLERİ UZMANLARA GÖRE NASIL BELİRLENMİŞTİR?

Başın üst kısmının ağrıması ve sebepleri; halk arasında başın tepesinin ağrıması olarak tanımlanır. Kafanın sıkışıyormuş, cendereye sokulmuş gibi hissedilmesi, tepenin yanıyor gibi hissedilmesi hastalar tarafından yapılan ağrı tanımlamaları arasındadır.

Yüzde ve saç derisinde de gerilme, sıcaklık, elektriklenme hissedilir. Bazı durumlarda boyun ağrısı da baş ağrısına eşlik eder. Gerilim tipi baş ağrısı olarak tanımlanan bu ağrının sebebi strese bağlıdır. Stres kontrolüyle ağrı giderilebilir.

Şakaklardaki baş ağrısının sebepleri; sık rastlanır. Özellikle tek taraflı ve şiddeti yüksek şakak ağrısında akla ilk gelen migrendir. İki taraflı ve şiddeti düşük şakak ağrılarındaysa sebep genellikle dişleri sıkmadan dolayı oluşan kas spazmı ve eklem sorunlarıdır.

Başın arkasının ağrıması ve sebepleri; enseden başlayan başın arkasından önüne yayılan ağrı hissidir. Genellikle yüze de yayılır ve gözleri de etkiler. Ağrının şiddeti yüksektir. Bu ağrılar genellikle migren belirtisi olabilir. Özellikle yirmi yaş üstü yetişkinlerde görülür. Stresle birlikte seyrettiğinde gerilim ağrıları da buna eklenir. Genellikle migren ve gerilim ağrısı bir arada ortaya çıkar. Dişleri sıkma da bu ağrıları artıran faktörlerden biridir.

Tüm bu ağrılarla birlikte boyun kasları da sertleşebilir. Boyun ağrısı bir yan etki olarak ortaya çıkar. Enseden başlayan baş ağrılarının bir diğer sebebi de tansiyon yüksekliğidir. Tansiyon kontrol altına alındığında ağrı geçer.

Baş ağrısının alında olması ve sebepleri; genellikle çocuklarda ve gençlerde görülen bir ağrı bölgesidir. Çocukluk çağı migreni olarak adlandırılan bu ağrılar yaş ilerledikçe şakak bölgesinde görülmeye başlanır. Yetişkinlerde de yine ağrının görülebildiği bir bölgedir ve diş sıkmasına bağlı spazm, gerilim ağrıları, boğaz enfeksiyonları çeşitli sebepler arasındadır.

22/04/2019

AĞZIMIZDAN ÇIKAN KELİMERİN ETKİSİ O KADAR BÜYÜK Kİ...

1-YAPAMAM
Tüm yapabilme imkanlarınızı kısıtladınız. Başaracak güce sahip olsanız da artık başaramazsınız.

2-OLMAZ
Olabilecek olan tüm olasılıkların önüne bir SET çektiniz. Olabilecek olasılıkları da devre dışı bırakarak bloke ettiniz. Artık ne yaparsanız ne kadar çabalarsanız çabalayın sistem devre dışı. Yapamazsınız.

3- DEĞİŞMEZ
Böyle geldi böyle gider zihniyeti. Yapacak hiçbir gücünüz de kalmadı. Hatta daha da çektiniz negatiflikleri.

4- HERŞEY ÇOK KÖTÜ
İşte tüm iyi olasılıkları ve imkanları sildiniz. Hepsi uçtu gitti.

5- BEN KİMSEYE GÜVENMEM ve HİÇBİR ŞEYE
Güvene dayalı tüm kapıları kapattınız. Tüm güven veren şeyler sizden uzaklaştı gitti.

6- HİÇ SEVMEM
Kalp merkezi tüm sevgi iletişimine dayalı şeylere kapandı. Kalp merkezi , duygular , hisler , sevgiye dair , sevgiye dayalı olan herşeye kapandı.

7- ARTIK İNANMIYORUM
Hiçbir şeyin dolduramayacağı bir boşluk oluşturdunuz.

8- ÇOK ŞANSSIZIM
Talihsizlikler yakanızı bırakmaz. İşleriniz ters gider , olacak işleriniz bir anda olmaz , herşey bozulur da bozulur. Şanssızım diyerek kötü şansı da çektiniz. Yani NEGATİF ÇEKİM YASASI çalıştı.

9- HEP AYNI İNSANLAR / ARIZALAR / KÖTÜLER BENİ BULUR
Yeni insanların ve yeni işlerin hayatınıza girmesini bloke ettiniz. Yine NEGATİF ÇEKİM YASASINI çalıştırdınız.

10- BEN HEMEN HASTALANIRIM
İşte yine kendi kendinizi hasta etmek için BAĞIŞIKLIK sisteminizi bloke ettiniz. İlaç şirketleri için potansiyel biri oldunuz.

11- KORKTUĞUM ŞEY BAŞIMA GELİR YA DA AKLIMA GELEN BAŞIMA GELİR
Ben medyum gibiyim. Falanca zaman rüya gördüm.kötü idi. Bak işte çıktı. Korkularınızın gerçekleşmesi için onu güçlendirdiniz.

12- BIKTIM USANDIM ARTIK
Olumsuz herşey sürekli olarak üstünüze üstünüze gelmeye başlayacak.

13- NEYE ELİMİ ATSAM KURUTURUM Bereket kapılarını kapattınız. Rızık yok.Aşk yok.Para yok.Evlilik hayatı berbat. Yolda yürürken ayakkabınızın topuğu kırılır ya da arabayla giderken kaza yaparsınız.

14- İMKANSIZ
Ben asla başaramam. Yine NEGATİF ÇEKİM YASASINI çalıştırdınız. Ne kadar çalışırsanız çalışın başarılı olamazsınız.

15- ASLA AFFETMEYECEĞIM
Geçmişe takılı kaldınız ve artık özgür değilsiniz...

GÜNAYDINLAR...Dünyanın her bir yerinden herkes tarafından gönderilen, bolluk bereket, şifa, mutlluluk dualarına ve pozit...
21/04/2019

GÜNAYDINLAR...
Dünyanın her bir yerinden herkes tarafından gönderilen, bolluk bereket, şifa, mutlluluk dualarına ve pozitif enerjilerine kendimi açıyorum sevgiyle kabul ediyorum...

Dünyanın en gelişmiş gıda intoleransı testiSize zarar veren gıdaları biliyor musunuz?www.pinnertestturkiye.com İzmir pin...
19/04/2019

Dünyanın en gelişmiş gıda intoleransı testi
Size zarar veren gıdaları biliyor musunuz?
www.pinnertestturkiye.com
İzmir pinner test için 05323481662'den arayabilirsiniz

03/04/2019

BİOENERJ İ NEDİR?
Bioenerji bir şifa verme, şifalanma yöntemidir.

BİOENERJİ NEDİR?
Bioenerji pozitif ve olumlu enerji aktarma yöntemidir.

BİOENERJİ NEDİR?
Bioenerji evrensel yaşam enerjisi yani kozmik enerjidir.

BİOENERJİ NEDİR?
Bioenerji negatif enerjilerden kurtulma yöntemidir.

BİOENERJİ NE DEĞILDIR?
Bioenerji hurafe değildir. Hastalıklar için direkt bir tedavi yöntemi değildir. Negatif enerji aktarım yöntemi değildir. Zararları yoktur.

13/03/2019

Akşamın hayrı ve bereketi üzerinize olsun inşallah:)

13/03/2019

*BU YAZIYA HAYRAN KALACAKSINIZ‼*

Kullandığınız her sözcükle bir anlaşma imzalarsınız.
Hem kendinizle hem karşınızdaki ile hem de tüm evrenle!

*Bir insan gelecekte ne yaşayacağını merak ediyorsa*
*Bugün ne konuştuğuna baksın.*

Muhtemeldir ki bugün en çok konuştuğunuz şey yarının deneyimi olacak

*Sadece OLMASINI İSTEDİĞİNİZ şeyleri söyleyin.*

"Ben hasta olmak istemiyorum "yerine,
*”ben sağlıklıyım."*
"Yaşlanmak istemiyorum" yerine
*"Ben her daim genç kalıyorum.."*
Yaşlanmak istemiyorum diyen insanların oradaki odağı yaşlanmaktır mesela...
*Ve sonucunda yaşlanmak kaçınılmazdır.*

*Öyle ki beyin negatifi algılamaz*

*Söylenen her sözü gerçek kabul eder.*

Mesela siz, *"Unutma"* dediğinizde onu *"unut"* olarak alır.

Onun yerine *"Aklında tut"* demek daha doğrudur.

Birisine,
“Panik yapma”
dediğinizde daha fazla panik olacaktır.

Bunun yerine *"sakin ol"* demek daha uygundur.

Bu yüzden ne yapmak *istemediğimizi değil ne istiyorsak onu söylemeliyiz!*

Birisi size eğer sizi gördüğünde *"hasta gibi görünüyorsun"* dediğinde,
eğer siz buna inanır ve onaylarsanız bu anlaşmayı imzalamış olursunuz ve çok fazla sürmeden hasta olacağınıza dair sizi temin ederim!

Hastalık demişken bazı insanlar var hastalıklarına sıkı sıkı sahip çıkan...
*"Benim şekerim var!"*
*"Benim tansiyonum var!"*
*BENİM..!!!*
"Benim" diyerek siz bu kadar sahip çıkarsanız o hastalık da sizi hayatta bırakmaz!

*Çünkü"Ben" diye başlayan her cümleyi bilinçaltı sahiplenir ve emir kabul eder.*

Bazen de kişi burada kurbanı oynamayı seçer. Hatta bazen bundan hoşlanır bile..
Çünkü o hastadır ve çevresinden daha önce görmediği ilgiyi görüyordur.
*Farkındalığı olan kişi ise o noktada bedeninin kendine verdiği mesaja bakar.*
Ve şu soruyu sorar *"Bilmem gereken şey ne?*
*Hayatımda neyi değiştirmem gerekiyor?"*
"Neden ben?" değil..
*"Nerede hata yaptım*
*Ve bu hastalıkla bedenim beni uyarıyor?"* demeliyiz.

Büyüklerin çok söylediği bir söz vardır.

*"Bir şeyi kırk kere söylersen olur."*

Hiç düşündünüz mü neden acaba?

*Çünkü dil neyi çok söylerse, bilinçaltı onu gerçek kabul eder, beyin onu gerçekleştirmek için harekete geçer.*

*OLUMLU KONUŞMAK ve DÜŞÜNMEK işte bu yüzden çok önemlidir.*

Dr. şöyle der: *"Olumlu kelimelere odaklanarak ve bunları yansıtarak genel sağlığınızı iyileştirebilir ve beynimizin işlevselliğini artırabiliriz.*

Enerjinizi hangi kelimeler üzerine odaklıyorsunuz?

*Eğer hayatınızın istediğiniz kadar güzel olmadığını fark ettiyseniz,*
*olumsuz kelimeleri ne sıklıkta kullandığınızı not etmek için bir defter tutun.*

Gerçekten daha iyi bir hayatın ne kadar kolay ulaşılabileceğini gördüğünüzde şaşıracaksınız.

*Kelimelerinizi değiştirin, hayatınız değişsin..*

Sözlerinizle birlikte davranışlarınızda değiştiğinde siz değişmeye başlarsınız.
*Siz değiştikçe yaşamınızda değişir.*
*Bir bakarsınız ki yaşamınız söyledikleriniz, düşündükleriniz, davranışlarınız olmuş..*

Bu yüzden *olmasını* istediğiniz şey neyse ona odaklanın *olmamasını* istediğinize değil..!

Şimdi şu iki cümleye bakın. Ve iki cümlenin de ayrı ayrı size ne hissettirdiğini düşünün..

- Bugün hava çok güzel ama yarın yağmur yağacak.
- Yarın yağmur yağacak olsa bile bugün hava çok güzel!
Sadece iki kelime AMA ve OLSA BİLE kelimeleri cümledeki ifadeyi ne kadar değiştiriyor değil mi? İlkinde olumsuz bir duygu durumu ikincide ise her şeye rağmen mutlu olma durumu.

*Biz sade düşüncelerimizden değil, duygularımızdan da bütün evrene karşı sorumluyuz.*
*İçimizdeki kinden, nefretten, intikam duygusundan yükselen eksi elektrik, dünyadaki bütün zerreleri ürpertiyor,*
*Haberimiz var mı?*
*Veya içimizden yükselen ve içine yeryüzündeki bütün insanları, bütün hayvanları, bütün nebatatı, bütün eşyayı içine alan*
*bir hayır dua,* *bir güzel dilek,* *dalga dalga bütün zerrelere,* *iyinin, güzelin,* *temiz, asil ve yüce olanın ışınlarını yayıyor.*
*Ne olur kalbimizi, kafamızı* *hep sevgiyle, saygı ile,* *edep ile, incelikle,* *güzel duygularla doldursak."*

* Şems-i Tebrîzî der ki…*

* Eğer hala KIZIYORSAN* Kendin ile olan kavgan bitmemiş demektir.

*Eğer hala KIRILIYORSAN* Gönül evinin tuğlaları pekişmemiş demektir.

*Eğer hala KINIYORSAN,* af makamına ulaşmamışsın (öfke ve kin seni cayır cayır yakıyor) demektir.

*Eğer hala ”BEN” demekten vazgeçmiyorsan,*
*dizginlerin hala nefsinin elinde* *ve sen bu esarete boyun eğiyorsun demektir.*

*Eğer hala musibetlere yana yana üzülüyorsan, gerçeği bilmiyorsun demektir.*

Eğer hala şikayet ediyorsan, HAKİKATİ göremiyorsun demektir.

Huzurlu mutlu güzel günler yaşamanız dileğiyle.
🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

12/03/2019

KUDRET NARI NEYE İYİ GELİR?

Mantar enfeksiyonları,
Romatizma,
Gut hastalığı,
Sıtma, ateşli durumlar,
Adet problemleri,
Şeker hastalığı (tip 2 diyabet)
Bağışıklık sistemi,
Göz hastalıkları ve görüşe,
Karaciğer temizliği,
Tiroid, guatr hastalıkları,
Egzama, sedef gibi yara hastalıkları ve yanıklar
Mide ve bağırsak problemlerine; ülser, bağırsak kurdu, mide-bağırsak iltihabı, kabızlık
Başlıca kanser türleri; meme, pankreas ve tümörler,
Yenidoğan bebeklerde olan nöral tüp defektinin etkilerine iyi gelir...

Address

Konak

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Bioenerji İzmir posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share