10/11/2025
Değerli meslektaşlarım bizim meslek neden diğer meslekler gibi olmuyor. Neden biz birlik olamıyoruz. Arkadaşlar fayansçiyi çağırıyorum süpürgelik ayrı hesap,boyaciyi çağırıyorum stropiyer ayrı hesap diyor. Dış mantolamaciyi çağırıyorum söve ayrı hesap diyor,mermerci basamak ayrı diyor, kalıp rayeyi bir günlük iki kişiyle kople alabiliyor,duvarcı tüm boşlukları alıyor, tesisatçı aynen öyle , elektrikçi aynen öyle ama bize gelince kolun kolon alamıyoruz asma kiriş alamıyoruz perde metre tül olmadan olmaz yani anlayacağınız ben birşey anlamadım sizde benle fikirdemisiz yoksa bizmi yada herkes aliyorada benmi alamıyorum.... Yorumlara bekliyorum...